martes, 24 de marzo de 2009

TODA UNHA PROFESIONAL

Un novo cachivache nas miñas mans; e todo gracias a ti, Sr. Kamino. Agradécese, que así aforro unhas pelillas a fin de mes.

Levo dous días ca máquina esta de liar tabaco e, como dí o título, xa son toda unha profesional. Xa que agora se leva todo por máquinas...eu non vou ser menos. Pero claro, só por a semana. Porque se teño que saír con tódolos bártulos no bolso...necesitaría unha maleta. E que sepades, os que facedes os pitillos a man, que é moito máis rápido e...¿fácil? Pois non sei. Eu aínda non probei a facelos sen esta supermáquina.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

E seguro que ademais de ser mais fácil, tamen quedan mais bonitiños. Pero que conste que eu os fago a man por diversión eh.

piti dijo...

k é mais rapido e comodo non o discuto,de todas formas eu sigo prefirindo facelo a man. se todos lle facemos caso as makinas k sera dos artesans, cas boas cousas k fan so cas mans.ademais,canto mais tempo perdas en facelo menos fumas.

Anónimo dijo...

kala, kala...
ke a min nin me saen ka puta makina, son totalmente negado!!
menos mal ke nos keda philip morris, ke ese si ke debe liar ben o tio!
philiiiiip, liame un kanutexo!!!