lunes, 2 de marzo de 2009

A FEIRA DO QUEIXO

Dentro de dous fins de semana celébrase en Arzúa unha nova edición da Festa do Queixo e, xuzgando polo ben que o pasei o ano pasado, tiña pensado ir. Ademáis, tiña ganas de ver a un grupo que ía estar pero que agora resulta que non. Se queredes ver o programa xa verificado (que algúns mirastes mal) pulsade aquí.

Pero resulta que navegando por internet, entérome que o mesmo sábado está Avalanch na
Sala Capitol de Santiago. E agora decídeme: vendo o cartel...¿que preferides? ¿Arzúa ou Santiago? Eu teño unha idea: ir a Santiago a ver o concerto e despois ir para Arzúa. ¿Quen dixo que non se pode ter todo?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

kawen na pixa!!!
na paxina de delinquentes sae klaramente ke ten k0oncerto en arzua esa fetxa...
agora xe me tiña feita a idea... tsk!!!
en fin, eu xa me retirei de avalanch, paseime a warcry, pero de todas formas os grupos de arzua non son nada malos, poperos de pantalon de pitillo, vans e gafas de pasta, pero sonan moi ben kalkera dos dous...
eu opto klaramente polo keixo de arzua!

Anónimo dijo...

Estou de acordo con Kamino, será porque ainda que debo ter a discografía de Avalanch, non me tiran moito. Pero non digo nada, que creo que non vou asistir a ningun dos eventos...