miércoles, 4 de marzo de 2009

MENUDAS ESTRELAS

Levo meses querendo colgar este vídeo, pero ou olvidába- seme ou poñía outra cousa. E agora como non se me ocurre que poñer...pois ahi vai.

¿Acordádesvos de "Lluvia de Estrellas"? Pero non o de maiores, non; o dos rapaces, que era moito máis chulo e divertido, aínda que fora playback. Claro que eu nese tempo por ahí andaba (máis ou menos). Pois o día que vin a esta rapaciña (sí, acórdome) paseino pipa. E cada vez que o vexo, gústame e ríome máis. Víveo de verdade. Pena que non atopo o vídeo completo, pero como aperitivo sirve perfectamente.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Anda que non saeu veces esta rapaza na tele!!!!
Eu acordome que me quedara sorprendida sobretodo polo entusiasmo!

Anónimo dijo...

ke emocion...
weno, a rapaza e moito, pero se me grabades a min un venres despois de sair do kurro kon gañas de festa na habitacion, despois de dutxarme ko home cinema a toda ostia kon dream theater ante o espello, non lle ando a zaga a neniña!!!