martes, 4 de noviembre de 2008

PREMIOS ONDAS 2008 (televisión)

Agora tócalle á categoría da televisión, xa que me iba a extender moito se o poñía todo xunto. E como non sei tampouco moi ben que poñer...

-Mellor programa de entretenimiento ---> El Hormiguero.
-Mellor programa de actualidade ---> Callejeros.

-Mellor serie española ---> Amar en Tiempos Revueltos.
Por "construir, dende os códigos da telenovela, unha interesante visión social da España da posguerra".
-Mellor intérprete masculino ---> Miguel Ángel Silvestre.

-Premio á innovación ---> Salvados por la campaña.
Por "a súa habilidade para desmontar a retórica das campañas electorais en España".
-Mellor presentador ---> Jorge Fernández.
Por "a súa versatilidade na conducción de dous programas de éxito de rexistros moi diferentes".

-Mellor intérprete femenino ---> Carmen Machi.

NOTA: Que conste que o que vai en cursiva e entre comillas non o digo ou penso eu, senon o xurado que votou.

3 comentarios:

piti dijo...

estou moi dacordo con estes premios,bueno menos pola serie esa e o actor k non os coñezo.e non hai premios para os programas mais frikis ou mais aburridos?

Anónimo dijo...

eu tamen estou de akordo...
kizais o presentador o kambiaba, pero weno, moi acertados segun o meu punto de vista
sobre todo o do hormiguero, ke tal komo esta a tele, facer un programa entretidisimo, sen falar dos kornos de fulanito ou menganito, e kun humor a ostia de "light", merece moito respeto

oskar dijo...

solo falta muchachada nui, ke extrano...