martes, 11 de noviembre de 2008

CADA ANO O MESMO

Herpes simple: lesión cutánea inflamatoria que se caracteriza pola aparición de pequenas vesículas, causada polo virus herpes hominis dos tipos I e II.



Pois así teño eu o labio. Dende fai 8 anos, que collín unha gripe de aúpa (e en navidades), cada ano por esta época saeme un. E que molesto é. E como fastidia. Xa onte, cando me ía deitar notei como se me hinchaba o labio, picábame e queimábame. E xa me puxen de mala o... E hoxe á farmacia. Agora tócame esperar polo menos unha semana a que pase. Maldita a hora en que me baixaron tanto as defensas aquel día fai 8 anos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

pois unha tokada de huevos...
pero mal sera, nunha semaniña koma nova!!!
agora kuidadiño non se propague o tema...
jajajaja

Anónimo dijo...

eso kamino, andate con ollo jejejeje