lunes, 10 de noviembre de 2008

ALGUNHAS CANCIÓNS DE ANTES (Parte 1)

Como me gusta recordar cousas de cando era unha nena. Fai un mes decidín facer vídeos cas cancións dos anos 90 que foron éxitos, marcaron unha época ou simplemente me marcaron a min. Dividireino en cinco entradas con dez vídeos cada un. Como son demasiado grandes, non mos deixa cargar directamente, asi que teño que metelos primeiro en youtube e despois aquí (un lío, vaia). Aquí tedes o primeiro.

  1. Inevitable --> Shakira. (1998)
  2. Otro día más sin verte --> Jon Secada. (1992)
  3. No sé si es amor --> Roxette. (1996)
  4. La copa de la vida --> Ricky Martin. (1998)
  5. Desesperada --> Marta Sánchez. (1993)
  6. Sin documentos --> Los Rodriguez. (1993)
  7. Estoy por ti --> Amistades Peligrosas. (1991)
  8. Laura no está --> Nek. (1997)
  9. Entender el amor --> Mónica Naranjo. (1997)
  10. Se fue --> Laura Pausini. (1994)

4 comentarios:

piti dijo...

bonito recordo,recordame a cando empezaba a sair de marcha,escoitar esta musica xunto con dance en millenium e os outros pubs de lalin

Anónimo dijo...

discrepo un pouquiño, por moito que a xente diga, mellor a de un pasito pa´lante maria que a de la copa de la vida...

Larissima dijo...

Que impaciente chica, todo chegará

Anónimo dijo...

todas teñen a sua historia, si señor...
hai ke ir metendo moitas mais, eu tamen o vou ir facendo no meu, ke teño algunhas mais na rekamara!