martes, 7 de octubre de 2008

...E QUE CUMPLAS MOITOS MÁIS!!!

Ainsss, o meu pequeniño xa se fai maior. Todos tiñan que facer coma ti: a máis anos, máis enerxía. Se estás coma de 15, aínda que caian 28 (teño que dicir a idade, sintoo). Agora toca invitar a algo, polo menos a min que son a que máis te quere, jejeje. Este ano será mellor que o anterior, e o próximo aínda máis e...así cada ano que pase. E dille a ese catarro que marche xa, que estás de cumpreanos e que o finde tes que celebralo.
¡¡¡MOITAS FELICIDADES!!! Que cumplas moitos moitos moitísimos máis.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

gracias peke!!!
ke abuelete estou feito, mekawen...
en fin, esperemos ke ainda me teñades ke awantar de festa moitos anos!!!
vaia diaza me kedou para celebralo, karallo!
esta txovendo ke asusta!

Anónimo dijo...

Joer, si que madrugastes eh!
Pos felicidades...
E que te conserves asi de ben...
E que cumplas moitos mais
(e eu que o vexa...)

piti dijo...

joder outro ano mais k te aguantamos,fai uns anos xuraria k te mandariamos a paseo antes jeje.A cumprir moitos mais.

Anónimo dijo...

grazas rapaces!!!xa lle tomaremos un zumiño de naranxa e xogaremos o eskondite para celebralo!!!

Anónimo dijo...

ehy,moitas felicidades raparigo.
Ainda q demasiado tarde,cumpre moitos mais.
Felicidades
Besiños.