martes, 3 de febrero de 2009

FELICIDADES

E non parades de cumprir anos. Menos mal que teño unha gran memoria (e un móvil que me avisa de todo), que se non...non sei se me acordaría de todos. Hoxe tócalle o turno a esta morena que sae comigo na foto: Martiña.

Que decir dela. Sempre nos levamos ben dende pequenas. Comigo sempre se portou moi ben. Somos primas segundas ou terceiras (nunca me aclararei con eses roios familiares), pero primas ó fin e ó cabo. Cando acabe este encerro penso cobrarlle unha copa, que xa fai tempo que non nos vemos e sempre quere quedar a tomar algo. Pois sairalle caro, jajaja. A ver se entra en internet e o pode ver, senon terei que gastar 0'15 € para que sepa que me acordo dela.


¡¡¡¡¡FeLiCiDaDeS prima!!!!! Que cumplas moitos máis e mellores.

2 comentarios:

piti dijo...

FELECIDADES.xa nos aprosimamos a cifra do 3 eh.k cumpras moitos mais

Anónimo dijo...

japi berdai tu yuuuuuuuuuu!!!!
kawen, estasenos facendo maior...
akordome eu kando empezou a sair, ke non sabia o ke era a night, nin nada, e agora txamanlle la reina de la fiesta...
se e ke!!! komo pasa o tempo!
jejeje! felicidadeeeeeeees!