miércoles, 11 de febrero de 2009

ALGUNHAS CANCIÓNS DE ANTES (Parte 4)

Penúltimo vídeo de cancións de antes. Se tedes algunha suxerencia que eu olvidara ou non coñeza só o tedes que decir; e se chega a lista a 10 cancións...fago un vídeo extra para vos. Algunha canción non é a versión orixinal que me gustaría poñer, pero non había maneira a baixala.

Toca escoller. E como sigo sendo unha indecisa...escollo a 5, a 6 e a 7. Postos a falar (e pa extender algo esto), decir que Alejandro Sanz foi o primeiro artista pop que escoitei, así como Modestia Aparte ou Greta y los Garbo. Todo "culpa" de algunhas das miñas tías.


  1. Experiencia religiosa --> Enrique Iglesias. (1995)
  2. Desátame --> Mónica Naranjo. (1997)
  3. Bailar pegados --> Sergio Dalma. (1991)
  4. María --> Ricky Martin. (1995)
  5. Angel --> Jon Secada. (1993)
  6. Me quedaré solo --> Amistades Peligrosas. (1995)
  7. La fuerza del corazón --> Alejandro Sanz. (1995)
  8. Estoy aquí --> Shakira. (1996)
  9. El mundo tras el cristal --> La Guardia. (1990)
  10. Entre dos tierras --> Héroes del Silencio. (1990)

2 comentarios:

piti dijo...

ank seguro k pensas k eu me kedaria ca de heroes de silencio eu kedaria sen duda ca de amistades peligrosas,tiñan cancions moi boas e a ti non estaba mal xk non dicilo

Anónimo dijo...

e logo enrikito, ke???
kas suas mangas, por fora, e ese luar... mmm! jajajaja!!!
kalkera de este lote me gusta!