domingo, 15 de febrero de 2009

FELICIDADES PARA......MUÁ

Weno, pois oficialmente xa é o meu cumpleanos. E ofi- cialmente xa son un ano máis vella. Como puxen os cumpleanos de todos (ou case todos) os amigos e familiares...tocarame a min disfrutar dunha entradiña, xa que é o meu blog.

Que triste ¿verdade? Quedar na casa o día do meu 23 cumpleanos, sen poder saír a celebralo. Nin os amigos me veñen sacar da casa. Vou afogar as penas en licor 43 eu soa, toda a noite. E soplar unhas veliñas; polo menos para pedir un desexo. Gracias, de antemán, a quen se acorde e me felicite, jajaja.

¡¡¡¡¡¡¡FeLiCiDaDeS a min mesma!!!!!!!

4 comentarios:

piti dijo...

felicidades pekecha,xa imos tirando a maiores eh.pois o de sempre k cumpras moitos mais e rodeada da mellor compañia

Anónimo dijo...

E eu q pensaba que o ibas vir celebrar con nos. Muller, que so son 23, tampouco é como para encerrarse na casa...
Bicos e FeLiCiDaDeS

Anónimo dijo...

bufff! KE ABUELA!!!!
terei ke ir buskando unha mais nova...
fora koñas, felicidades peke!
estas na mellor epoka, aproveita!
jajaja

Larissima dijo...

Gracias ós 3. Por felicitarme e por facer que ainda teña este blog aberto. Bikos