martes, 8 de septiembre de 2009

ALGUNHAS CANCIÓNS DE ANTES (Parte 5)

Tarde, pero aquí está o último vídeo de cancións da década dos '90. A ver agora que discurro para traer máis cousas de "Aqueles Anos". Acéptanse ideas. Desta edición escollería calquera delas pero voume quedar ca número 4. E ca 2, polos recordos que me trae. Dalgúns artistas preferiría poñer outras cancións, pero non atopei os vídeos. Non me extendo máis (porque non estou inspirada e non sei que poñer). Disfrutádeo.

  1. Veneno en la piel --> Radio Futura (1990).
  2. Lo echamos a suertes --> Ella Baila Sola (1996).
  3. La gota fría --> Carlos Vives (1993).
  4. Que bonito --> Rosario (1996).
  5. Burbujas de amor --> Juan Luis Guerra (1990).
  6. El 28 --> La Oreja de Van Gogh (1998).
  7. El lado oscuro --> Jarabe de Palo (1996).
  8. El talismán --> Rosana (1996).
  9. Las cosas de la vida --> Eros Ramazzotti (1993).
  10. Una rosa es una rosa --> Mecano (1991).

1 comentario:

oskar dijo...

kisiera ser un peeeeeeeeeeeeesss!
para tokar kon mis fusiños en tu peseraaaaaaaaaaaaa!!!
ke bo e o bilirrubino!
jejeje
buah, eu son moi vello de dios...
lara porfa, non lle poñas as fetxas as kancions, ke me veño abaixo...