viernes, 23 de enero de 2009

ALGUNHAS CANCIÓNS DE ANTES (Parte 3)

Xa queda pouco para rematar esta colección de cancións dos anos '90, aínda que aparezan tamén algunhas de uns anos atrás. Teño que pedir perdón pola calidade dalgúns vídeos, pero tende en conta que son "velliños".

Se me deran a elexir unha canción entre estas 10, pois non sabería moi ben cal dicir (e eso que lle din ben voltas). Como podo escoller máis...quédome ca 6, 7 e 8. Ainsss, que pouca decisión teño.


  1. Chas! Y aparezco a tu lado --> Alex y Christina. (1987)
  2. Macarena --> Los del Río. (1993)
  3. Y nos dieron las diez --> Joaquín Sabina. (1992)
  4. La flaca --> Jarabe de Palo. (1996)
  5. Mi tierra --> Gloria Estefan. (1993)
  6. La cosa más bella --> Eros Ramazzotti. (1996)
  7. Es por ti --> Cómplices. (1990)
  8. De que me sirve llorar --> OBK. (1991)
  9. Juntos --> Paloma San Basilio. (1981)
  10. Sangre española --> Manolo Tena. (1992)

1 comentario:

Anónimo dijo...

kancions vellorras, vellorras!!!
jajaja!
kedome kon jarabe de palo, obk e o mestre sabina
vaia rekordos!!!
no 96 kando estaba de moda a kancion da flaka, xa estabe eu por santiago de karallada ata as 10 da mañan, bufff, ke vellos vamos!!!
ke lokura!