miércoles, 3 de diciembre de 2008

A LAMBADA

Jops, que recordos me trae esta canción. E atopeina de casualidade. Cando era unha retaca (de edade, pa' que non haxa vaciles nin comentarios ca miña estatura) encantábame bailala ca miña nai. Claro que non o facíamos tan ben. É normal, estos brasileiros son os reis do baile. O único que quería era ter unha desas falda; faldas de vuelo, como lle chamaba eu.


Se é que eu de pequena tiña moita arte, pero perdeuseme toda e non sei por qué. E que me decides deses dous rapaciños? Ainsss...teño que ir a clases de baile.

2 comentarios:

piti dijo...

ken non intentou algunha vex bailar esto.se mal non recordo cando este baile estivo de moda foi criticado x moitos x ser un baile probocativo e sensual

Anónimo dijo...

a alambrada non dou ke bailar nin nada...
ten razon piti, ke era moi atrevido para akeles tempos, pero agora ko perreo este kreo ke se kedou en nada, en fin, todo o ke sexa arrimar, benvido sexa!
jejeje