miércoles, 10 de diciembre de 2008

ALGUNHAS CANCIÓNS DE ANTES (Parte 2)

Outro pequeno video con cancións de antes que, como xa dixen, foron éxitos nos anos 90, marcaron unha época ou simplemente a min. Vale, xa sei que se me colou algún de uns cantos anos antes pero que importa eso. O que conta é recordar. So espero que vos guste.


Se tivera que escoller unha entre as dez cancións... quedaríame ca de Celtas Cortos.

  1. Pisando fuerte --> Alejandro Sanz. (1991)
  2. Azúcar amargo --> Fey. (1996)
  3. Fruta fresca --> Carlos Vives. (1999)
  4. Siete vidas --> Antonio Flores. (1994)
  5. La senda del tiempo --> Celtas Cortos. (1991)
  6. Hijo de la luna --> Mecano. (1986)
  7. La bilirrubina --> Juan Luis Guerra. (1990)
  8. Clavado en un bar --> Maná. (1997)
  9. Puedes llegar --> Varios Artistas. (Atlanta '96)
  10. Solo se vive una vez --> Azúcar Moreno. (1996)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

klasikazos... kalro ke si!!!
pero eu vou meter o fuciño onde non me txaman para variar!!!
vos pillastes komo engordan os artistas en relativamente pouko tempo???
karlos vives debeuse komer toda a fruta freska, pero despois de papar ben de karne...
alejandro sanz estaba mais esmirriado ke antonio flores...
mmmmm, vou investigar, tereivos informados

Anónimo dijo...

Que tio...

piti dijo...

de todas estas eu kedome ca de antonio flores e a de mecano

Anónimo dijo...

Mira que intentei lembrar a de "Puedes llegar" pero nada chica, que non me acordo dela para nada...