miércoles, 3 de septiembre de 2008

AQUELES MARAVILLOSOS ANOS (5ª parte)

Esta é a última (pero non por eso a peor) tandada de imaxes para o recordo. Xa vin noutros blogs que despertei algo de nostalxia. Non era a miña intención... ¿ou si? Está ben recordar estas pequenas cousas de vez en cando.
Puxen algunhas imaxes que me pediron, aínda que eu non me acorde moito delas. Persoalmente, quédome cos "TOIS" e, por supostísimo, ca GAME BOY e o seu xogo do Mario co que xoguei moito moito moito (a escondidas de miña nai).

E así despido a miña colección de imaxes de AQUELES MARAVILLOSOS ANOS, que espero que vos gustaran.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Del barco de Chanquete no nos moverán, del barco de Chaquete no nos moverán, no no no no...
Eu ainda conservo a Game Boy!!!

Anónimo dijo...

A mirindaaaaaaaaaaa!!!
A mirindaaaaaaaaaaa!!!
Yupiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Moitas teño tomado en pazos kando era un rapazolo, despois da misa, kando os vellos ian tomar o vermouth...
Balbina; nenos, ke keredes?
Xorxe, Kantxo e Oskar; unha mirinda e un phoskito.
ains!

piti dijo...

kreo k xa nos imos facendo maiores xk empezamos a recordar tempos pasados.destes kedariame con dragon ball,ken non fixo anke fora pola broma a onda vital