miércoles, 25 de junio de 2008

DUNHA PA' OUTRA



Como todos sabedes, este famoso cantante conocido como Melendi, estivo metido en moitos "fregados": que si as drogas o mataron, que si un escándalo nun avión, etc, etc, etc.

Pero agora a revista
Interviu publica un extenso reportaxe onde se relata que o cantante está acusado, pola súa ex-moza, de malos tratos físicos e psicolóxicos. E eso que nun dos seus discos ten unha canción sobre o maltrato ás mulleres. En tanto que andivo metido, eu xa non sei que pensar. Moito ó seu favor non ten, xa que naquel famoso avión demostrou un carácter bastante agresivo.

En fin, a ver en que acaba todo esto.

5 comentarios:

piti dijo...

non ten pinta de ser mal tio,seguramente lle pase o mesmo k a moitos.vense de ser nadie a ser famoso e ter pelas e pensan k poden facer o k lles da a gana.agora ben,se é certo k lle pegou a sua parexa oxala se pudra na carcere

Anónimo dijo...

Pois eu non creo que sexa verdade todo o q se di. Claro, ten pinta de malote con tatuaxes, rastas e piercings, e ala, xa ten q ser delincuente. Pode ser q me equivoque, pero a min tenme mais pinta de ser cuestion de envexa-fama-pelas que outra cousa...

Anónimo dijo...

pois non sei...
o reves da xente, e o meu!
nunka me kaeu ben este pavo, non me preguntedes por ke, pero non me konvence...
en fin, ke me kedo ka peña rasta de verdade e non sucedaneos. pero weno, habera ke darlle o beneficio da duda...
el txokolate ke mas me pone... en fin!

Anónimo dijo...

Q pasa cas rastas de Melendi. Non te metas cas suas rastas!!!!!!!!!

Lígia Moreira dijo...

sinceramente não conhecia este cantor. É normal que todas os musicos, cantores e outros que tal, embarquem pelo o mundo das drogas. Já nos habituamos.